Det är ingen riktig POST!!!!

Postgången i det här landet är verkligen under all kritik!!
Eftersom det inte var så längesedan som jag flyttade får jag fortfarande viss post eftersänt, inget konstigt så långt.
För några dagar sen fick jag ett kuvert med eftersänd post, när jag öppnade det blev jag tämligen snopen en Allers!? jag prenumurerar verkligen inte på den tidningen.... Men den var inplastade och namnet på den rätta prenumurenten stod på baksidan. En I Andersson på nån adress som jag aldrig hört talas om Det enda som stämmde var alltså efternamnet? Jag tänkte att jag får stoppa den på en brevlåda, men så igår ifck jag ett kuvert till med eftersänd post till samma I Andersson och nu satt det Två gula eftersänt etiketter på kuverert ett till denna adressen och en till min gamla? Nu fattade jag verkligen ingenting??
Det visade sig att denna människa flyttat in på min gamla adress men eftersom POSTEN bara skriver ut efternamnet på eftersänt-lappen så antog dom att det var jag! Hallå skärpning av posten för er upplysning så är Andersson det tredje vanligaste efternamnet i Sverige dags att uppdatera era system kanske?

Oj vilken lång ramsa det blev undrar om nån orkar läsa hela sorry=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback