Säkert vårtecken...eller

Igår fick min kära sambo och mattias en lysande ide´ vi skulle åka och fiska och grilla en korv.
Jag kan väl erkänna att jag inte var helt överlycklig över beslutet men bestämmde mig ändå för att följa med, eftersom Malin också skulle med.
Jag och mogge skulle fixa lite korv och tillbehör och en engångsgrill sen skulle vi hämta upp M&M hemma hos dem. Men i planerings kommitens (mogge & mattias) planering spricker alltid tidsschemat så vi kom väl kanske ut lite väl sent vi var inte ute vid havet förrän kvart i åtta och solen var redan på väg ner.
Jag och malin satte fart på grillen, två gubbar som gick i hamnen bara skrattade åt oss och tyckte nog inte vi var riktigt kloka som skulle grilla. Till saken hör ju att det blåste väldigt mkt och var riktigt kallt, så vi stod och hoppade för att inte frysa ihjäl.
Det blev ingen fisk med dock väldigt god korv!!!

185769-23
det ser kanske mysigt ut men i verkligheten svinkallt!!

185769-22
Mysig solnedgång

185769-21
Jag försöker få i mig korven utan att blåsa bort!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh va gott med grillad korv! *mums*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback