26 dagar..,..

26 Dagar kvar till den 7 januari idag. Det är egentligen ingenting inte ens en månad!
Men jag är inte nervös konstigt nog tar jag de med ro.
Sista träffen på föräldrargruppen igår känndes tråkigt nu när man äntligen lärt känna varandra lite bättre, vi får väl se om några av oss träffas på förlossningen. Man vet ju aldrig.
Idag är jag nöjd kunde sova riktigt länge idag det behövde jag nog för jag sover inte speciellt bra på nätterna nu, upp och kissa hela tiden och vakna varje gång man ska vända sig. Men det är väl kroppens sätt att förbereda en på många långa vakna nätter i fortsättningen.
Hm mysigt det ska bli.
Jag har inte kunnat hålla mig i förrgår bäddade jag sängen och det blev så fiint!
Filade lite på mitt förlossningsbrev igår men jag får nog skriva om det ett par gånger till för jag har nog uttryckt mig väldigt konstigt.
Nu längtar jag bara på vår "lillgroda" som M har döpt  bebisen till så länge!

Kommentarer
Postat av: sanna

ha en mysig lucia :)

Postat av: Fridah

ha en jättefin dag och mysig lucia :)

2007-12-13 @ 11:00:46
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback