Hantverkare

hm asså just nu är jag lite tjurig.
Det ska komma hantverkare hit idag och byta någonting på vår värmepump för att flera av grannarna har haft översvämmning. Det är ju bra så långt.
Så dom har lämnat en lapp i brevlådan att de kommer någon gång mellan 8-16! Hallå vad ska jag göra hela dagen då? vill gå och duscha men börjar jag duscha så kommer dom säkert och om man inte öppnar så får dom gå in med nyckel! kul om dom knallar in här när jag duschar inte precis!
Dessutom fick jag ju palla mig upp kl 8 för jag vet ju inte alls när dom kommer.=(
Sen skulle jag vilja starta en maskin tvätt oxå men jag vet ju inte om dom behöver stänga av vattnet för att byta den där saken, så dom får gärna komma snart så jag får nåt gjort idag.

Jaja inte mycket att göra nåt åt bara att gilla läget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback