Måste orka!!

Fy för vad dom här sista dagarna på jobbet är jobbiga!
Har för det första ingen lust att jobba ingen motivation har helt andra saker i mitt huvud, och sen har jag så ont i min rygg när jag jobbat ett par timmar vill jag bara lägga mig ner och skrika!
Har nio dagar kvar på jobbet inklusive idag måtte dom gå fort för jag lider verkligen!
Vill ju inte sjukskriva mig heller för man behöver ju verenda krona man kan få!
Ge mig styrka!
Mina kollegor verkar tycka att jag är lite mesig eller åtminstonde känns det så, som att dom tittar på mig och tänker vilken klen kvinna hon är, och alla har sina jä*la kommentarer om hur dom minsann jobbade till en vecka innan osv vill inte höra bespara mig era predikningar tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback