ZZzzzz

Jag borde vid det här laget sova som en gris, men inte då mina graviditets-krämpor gör sig envist påminda.
Jag är i själva verket så jäkla trött att jag inte borde ha några som hellst problem att sova men så fort jag lägger mig så värker det överallt och ingen ställning är bra, Så nu sitter jag här och försöker trötta ut mig framför datorn, går inget vidare men jag ska ändå gå in och försöka sova strax.
Har jobbat ikväll och jag har verkligen slitigt hårt, vilket väl bidrar till min otrevliga värk.
Det är ju skrämmande att man är så trött i kroppen redan när det ju faktiskt är en ganska bra bit kvar tills det är dags.
Sen är det ju så oxå att så fort man blir stilla så passar ju det lilla knytet i magen på att vakna och ägna sig åt att sparka boll med min kiss-blåsa, och då är det inte heller lätt att sova.

nu gör jag ett nytt försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback