Ny vecka..det går så fort!

Ny vecka igen, helgen har rullat på som bara den eftersom jag har jobbat!
Veckorna går så fort! men det gör inget för det betyder att det går fortare tills bebisen ska komma ut!
Annars har det inte hänt mkt i helgen var på 1års klasa för min lilla kusin som redan blivit så stor!
Jag har varit uppen sen 7 idag jag prövar en ny straregi, ska jobba i natt så jag prövar att gå upp tidigt för att sen lägga mig och sova på em och sen förhoppningsvis vara pigg i natt (tror inte på det där med pigg i natt men vi får se) vill inte jobba mer natt nu det är så drygt jag orkar inte!!
Jag får väl åka och handla nåt att stoppa i kylen nu då för det är ganska tomt där!image46

den enda som är pigg är sigge! (dumma katt!! katter sitter inte sådär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback