Trög Katt!

Fan när ska jag få honom att förstå att man inte hoppar upp i barnvagnen när Emma precis somnat och jag precis satt igång duschen! (att få duscha är inte lika självklart längre nu när man har en liten bebis!!) Jag slår en titt ut genom duschdraperiet och får se Katt-fan stå i vagnen så jag bara rusar ut och får tag på honom i flykten stänger in honom i ett annat rum så länge svär en lång ramsa och ber till nån höger makt att Emma inte vaknat!
Upptäcker då att vi ju har en bygg arbetsplats utanför lägenheten och tänker att nu gjorde jag 7 byggare glada nu kan dom skratta hela eftermiddagsfikan att en galen kvinna jagade sin katt genom lägenheten helt naken!

Kommentarer
Postat av: stina

Ge han till majjjj!

2008-02-15 @ 14:09:50
Postat av: Frida

tror inte fredrik blir så glad då eller.....?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback