Nu...eller?

Igårkväll trodde jag verkligen att det var dags, hade precis kommit hem från mamma och satt mig tillrätta i soffan för att kolla på 2:a sagan om ringen filmen som dom körde på tv.
Efter en liten stund började bebisen böka där inne och trycka neråt som den gjort så många gånger innan men efter ett tag så blev det bara mer och mer och liksom regelbundet det höll i ett tag och så komme det igen och det gjorde sä jäkla ont och så höll det på i typ tre timmar tuan att lugna ner sig så då tänkte jag att nu börjar det, men så kändes det ändå fel det var väl inte såhär som värkat skulle kännas.
Till slut var jag så trött att jag gick och lade mig och tänkte att är det på gång så borde det väl öka om man somnar, men jag vaknade för en stund sedan efter att ha sovit riktigt gott utan några symtom!
Så det blev inget nu heller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback